FOLI MEDIA & TURISMEN

Foli Media har udviklet og eksekveret kampagnen STOLT AF som led i Frederikssund Kommune ekstraordinære turismeindsats i 2020.

Kampagnen blev sat i søen (fjorden) på baggrund af et politisk ønske om at give turismen i Frederikssund Kommune et tiltrængt skub efter at den globale Covid-19 pandemi havde lukket landet, grænserne og lagt en gevaldig dæmper på sommerhumøret mange steder.

På landsplan blev kampagnen “Mere end BARE Danmark” rullet ud, og denne kampagne har dannet inspiration til den lokale kampagne for Fjordlandet Frederikssund. Negationen “mere end bare” ønskede vi dog at vende til noget positivt, og der er mange positive indgangsvinkler i Fjordlandet Frederikssund.

Generelt er stoltheden stor i Fjordlandet Frederikssund over den fantastiske natur, de majestætiske fjorde, de kulinariske oplevelser og gæstfriheden. Derfor gav det god mening at italesætte både denne stoltheden men også at sætte navnet Fjordlandet Frederikssund på landkortet. Frederikssund Kommune er fire byer smeltet sammen i een kommune, og Fjordlandet Frederikssund er navnet der samler stedet under een betegnelse.

Udover filmproduktion har Foli Media også været med til at udvikle en turistbrochure med 50 lokale attraktioner, samt organiseret fysisk arrangementer og stået for SoMe-produktion, annoncering og management.

Her kan du se en række filmene til STOLT AF-kampagnen: